POĎAKOVANIE

18.05.2018

ĎAKUJEME za krásne a milé slová :)

Milí organizátori ankety ZLATÝ AMOS

V mene svojich žiakov, Vám chcem nesmierne poďakovať za celý priebeh súťaže. I keď to bolo náročné, moji žiaci si to užili na plno. Verím, že ešte dlho budú čerpať motiváciu a energiu z týchto dní. Neustále si spievajú a hrajú scénky z druhej disciplíny.

V druhom rade Vám chcem poďakovať aj ja ako pedagóg, je to pre mňa nesmierna motivácia. Táto skúsenosť ma ešte viac utvrdila v tom, že moje povolanie je moje poslanie, moja cesta a naďalej ho budem robiť s láskou a pokorou.

Nebudem sa ďalej rozpisovať, i keď je toho veľa za čo by som chcela poďakovať. Robíte skvelú vec s úplnou pohodou, čo bolo cítiť po celú dobu od nakrúcania video vizitky, sústredenia až po finále. Budem vždy na túto súťaž spomínať a šíriť jej posolstvo ďalej.

Som hrdá, že som bola súčasťou Zlatého Amosa 2018.

Ďakujem 

Dobrý deň!

Chcem sa Vám poďakovať za úžasný víkend strávený pri súťaži Zlatý Ámos. V prvom rade chcem vyzdvihnúť význam tejto súťaže. Poslanie učiteľa je umením a životným poslaním. Nie každý si vie získať žiakov a zaujať ich. Nie každý má prirodzenú autoritu a dokáže byť žiakom nielen autorita, ale aj priateľ. Správny učiteľ formuje žiaka a vytvára mu cestu do budúcnosti.

Cez víkend sme mali možnosť vidieť týchto pedagógov niekoľko. Práve tu bolo vidieť aké dobré vzťahy s deťmi mali a súťaž brali hlavne ako zábavu, aj keď každý držal palce najmä tomu svojmu učiteľovi. Tiež si ceníme prácu organizátorov, že sa snažili aby všetci mali čo najväčšiu pohodu, boli veľmi milí a maximálne spríjemňovali atmosféru. Tiež režiséri boli úžasní, dokázali všetko zvládnuť s nadhľadom a kľudom. Občerstvenie nás tiež príjemne prekvapilo. Čo sa týka ubytovania, tak milých a ústretových ľudí ako boli tam je šťastie stretnúť. A to neboli milí iba k nám, ale aj k deťom, ktoré tam zrejme chodia do školy a sú tam ubytované. Skutočne môžem povedať, že som sa tento víkend výborne zabavila, aj si oddýchla.

Program prekročil naše očakávania. Videli sme nejaké staršie záznamy, čo iste pozerali aj ostatní, ale tento rok si myslím, že úroveň riadne stúpla. Porota mala veľmi ťažkú úlohu, keďže všetky programy boli podľa mňa skvelé. Ešte tých osem finalistov by som možno vedela vybrať, ale víťaza určite nie, aj keď som ako každý držala palce našej učiteľke. Deti to ale berú pozitívne, pretože zažili úžasný víkend a teraz môžu svoju obľúbenú učiteľku nominovať aj o rok. Takže vidia šancu, že o rok majú nádej zažiť taký skvelý víkend znova, čo by nemohli, keby učiteľka vyhrá.

Tiež chcem poďakovať za špeciálnu cenu organizátorov. Mariannka posielala texty s tým, že chcela do nich dať svoj príbeh, keďže ona sama je veľkým príkladom toho, ako dokážu učitelia zmeniť život žiaka. Od škôlky mala šťastie na učiteľky, ktoré ju smerovali a vďaka správnym učiteľom je dnes úspešná. Bolo by pekné, keby sa zhodnotila aj kategória Pedagóg na ktorého sa nezabúda, a mohli by sa oceniť aj učiteľky z materských škôl /jedna je už na dôchodku/. Cena Mariannku veľmi potešila a motivovala aj ďalšie deti.

Takže ešte raz veľké ĎAKUJEM! Táto súťaž dáva zmysel a som veľmi rada, že sme mohli byť jej súčasťou. Prajem veľa síl do ďalšieho ročníka a dúfam, že naše deti budú mať šťastie a zažijú ďalší skvelý víkend so súťažou Zlatý Ámos.

Ibrahimi /matka Marianny Ibrahimi/

Dobrý deň,

chcela som sa poďakovať všetkým organizátorom Zlatého Amosa. Bol to pre mňa nezabudnuteľný víkend plný zábavy, radosti dobrých a milých ľudí. Stretla som sa aj s mojimi idolmi, ako napríklad s Adelou Vinczeovou. Bol pre mňa super zážitok sa porozprávať aj s ľuďmi pracujúcimi v zákulisí. Vďaka tejto súťaži som získala veľa iných a zaujímavých skúseností. Bolo by super mať na Slovensku aj viac takýchto projektov, aby sa o tom dozvedelo viac ľudí a podporovali Slovensko v umení a kreativite všetkých vekových kategórii.

Sedlárová Henrieta (žiaka Daniely Koťkovej)

Dobrý deň!

Chcem vám poďakovať za súťaž Zlatý Ámos a za to, že sme mohli byť jej súčasťou. Pre mňa moje dobré učiteľky znamenajú veľa, každá ma nejak posunula alebo posúva a veľmi sa teším, že mám šťastie na veľmi dobré učiteľky. Stretla som síce aj zlé, našťastie tých bolo málo a vďaka ním si o to viac vážim tie dobré. Len vďaka týmto dobrým učiteľkám mám už okolo 40 ocení na celoslovenských aj medzinárodných súťažiach, čo by sa asi nestalo, keby nastúpim do inej školy a vtedy by som zrejme ani netušila, že existuje nejaký LDO odbor a pani učiteľka Koťková. Teraz viem presne kam chcem v živote smerovať a čo chcem študovať. A môj veľký vzor je práve pani učiteľka Koťková.

Chcem poďakovať aj za špeciálnu cenu ktorú ste pre mňa vytvorili. Príbehy som posielala bez ohľadu na ceny, ani som netušila že sa nejaká takáto cena vytvorí a veľmi ma to potešilo. Tablet bude pre mňa veľmi užitočný, pretože môj notebook už prestáva poslúchať a potrebujem niečo spoľahlivé a ľahké, kde môžem písať /poéziu, prózu a dramatické texty/ a hneď to ukladať. Takže táto cena bude mať pre mňa veľké využitie a veľmi sa jej teším. Motivovalo to aj ostatné kamarátky ktoré chcú v budúcom roku tiež poslať nominácie.

Zážitky, ktoré sme si odniesli domov sú veľmi silné. Veľmi som sa tešila na Zlatého Ámosa a ešte stále ho nosím v hlave. Aj keď nevyhrala naša pani učiteľka, pre nás je víťaz a to je to najdôležitejšie. V našich srdciach je Zlatý Ámos práve ona. A to že nevyhrala berieme tak, že nás určite chcete vidieť aj o rok. Takže o rok dúfame, že budeme mať šťastie a naša pani učiteľka sa dostane znova medzi semifinalistov. Tá atmosféra a to, čo sme zažili tento rok so Zlatým Ámosom sa nedá ani opísať. Zážitok na celý život, stretla som Adelu o ktorej píšem, spoznala som nových ľudí a hlavne som sa výborne zabavila a to až tak, že v pondelok som nechcela ísť do školy, lebo som bola ešte plná pocitov a nevedela som sa tak sústrediť. Tento víkend bol asi najkrajší aký som kedy zažila. Dúfam, že sa nám o rok podarí zas zažiť takúto skvelú akciu. Takže ešte raz ĎAKUJEM!!!

Mariannka Ibrahimi