16. Dita Vancelová

22.03.2024

Učiteľka s veľkým srdiečkom...

Ktorá detičky neskutočne miluje, detičky ju zbožňujú..

Pani učiteľku navrhujem nielen z pozície rodiča ale aj z pozície kolegyne...

Keď som prišla učiť na túto základnú školu, v zborovni som dostala miesto na sedenie vedľa pani učiteľky...

Od tej doby som ju spoznávala nielen ako pani učiteľku ale aj skvelú koleginu...

Náhoda zariadila že mojej dcérke sa stala od 1. Ročníka triedou pani učiteľkou, a lepšiu pani učiteľku nemohla moja dcérka dostať...

Pani učiteľka ma veľké srdce, detičky ju milujú...

Na škole je málo deti, no oto je ten vzťah s deťmi silnejší...

Pani učiteľka chodí dokonca domov učiť jedno dievčatko, ktoré je na hrane života.. Nerozpráva, nechodí... Je pripútana k lôžku, a von môže ísť len vtedy aj ks ideálna teplota vonku.. Pani učiteľka chodí k nej domov, kde ju vzdeláva 😍

Nie každý by to zvládol, keby videl to choré dievčatko...

Je veľmi silná a nápomocná.. Či to dievčatko alebo pani učiteľka..