15. Andrej Urbanský /postúpil

23.03.2024

Pán učiteľ je veľmi milý, snaživý, priateľský a svojich študentov vždy podporuje a nabudí. Navrhuje rôzne spôsoby, je veľmi prispôsobivý a pomôže vždy, keď je treba. :))

Nášho pána učiteľa navrhujem preto, že vždy keď ma povzbudí a dodá mi sebavedomie, prinesie mi šťastie. Nejaký čas dozadu som sa rozhodla, že chcem ísť študovať do zahraničia a pán učiteľ počas celého priebehu stojí pri mne, podporuje ma, vylepšuje nedokonalosti a v neposlednej rade mi vždy pomôže aj s dokumentami, ktoré potrebujem písať v anglickom jazyku. Ak mám obavy z rôznych interview alebo iných situácií, neváha, reaguje a vždy si so mnou dôkladne všetko prejde a ujistí ma. Som veľmi rada, že som mala možnosť stretnúť tak pozitívneho človeka a som vďačná, že vo mňa verí a želá mi len to najlepšie.

Michaela Andacká